Tuesday, June 14, 2011

hati saya mendung biar kelam sampai di telan gelap malam

Wani Muchyz nanges??



























































ya, saya nanges oh depan Uncle Sious.
Dr Chong berjaya buat saya nanges..
dua kali oh air mata saya jatuh berderaii...


sekali dalam bilik mesyuarat time Dr Chong kuar pg toilet, muka Uncle Sious yg tersembul depan pintu.
dia tanya :
 US : wani, ok juga?
WM : uncle tolong saya uncle..
US : dia mau saya masuk kah juga?
WM : tidak uncle. uncle apa sumbangan saya dalam muzium ni..
US : kamu bagitau kamu banyak tolong persiapan, keceriaan, tolong-tolong..
WM : ya suda uncle.. *time ni mata sudah berair-air..ak sudah kesat2 mata*
US : sabar ko, jangan nanges.. 
***********

uncle sious di kaunter~
ya, sampai menanges dia tadi kena soal.
**
aishh, uncle ni ba.malu ak mo turun p kaunter nti begini.
***
sedey jua uncle tu tau tgk ak td..
hm..














manja kah begitu?



















nda ba.
just showing my frustration jakk.
-.-
xbyk prepare, begitulah jadinya wani.


then, waktu rehat.
mogokkk xmo makan.
ak bantai tidur d surau.
sedapppp~



























actually apa DR Chong tanya tu x salah.
its me yg x boleh jawab soalan dia.




yaaa, its soooooooo trueee.
apa yg ak belajar kadang-kadang memang susah tuk ak aplikasikan.
tapi utk dapat kerja, ko kena pandai jawab secara akademik WM.
















*babah : xjua kacau pointer mu tu ba.
WM : ada markah ba tu bahh, klu x bahapa dorg payah2 fly dtg cni..

-.-











































3 comments:

  1. Jgn sediH².. Mari dtg blog aKu.. RianGkan hati SeKetiKa.. Cheerrrrsss~ http://akutembakau.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hehe..
    tqvm bro :)
    its fun reading ur blog ba :p

    ReplyDelete