Tuesday, June 14, 2011

haiiiiyaaaaa~~ fuhhhhhh........

bismillahirahmanirahim..


good morning sayanggggg :)

ari ni ari selasa minggu ke 7 bertugas d konti MS.
heee~

ari ni penyelia uni mo dtg wat spot check cni.
cakap london lg tuh.
kerau ba lidah mo cakap london ni. 
=.= (memang saya risau yg amat)

mudah-mudahan Allah permudahkan urusan saya pagi ini..
dapatlah markah penuh hendaknya..:p


eh, kmorg tau ka ada rumah terbuka kaamatan ari tu?
ala time Ganu lawan Kelate tu?
kmi sibuk tu d padang.

sa jadi modellll kadazan papar..
jap2 mo upload kasi tgk kmorg..









































































tq sha :)


























okay.
perjalanan program amat memuaskan hati sebab saya suka kerja sama team BME.
sampai tua saya akan kenang.
team ni sangat-sangat happening, fun & riang gumbira.

even msg2 sda veteren2, tp sporting sgt.
thanks utk uncle, boy, anton, ijan, boboy, boy lg, anie, aunt bita, uncle malim, wife uncle malim, uncle2 papar, rita, shasha, bul, jay & many-many more.

tiada pic sgt dr kamera sa, tapi dr kamera org lain byk.

nti if ada kesempatan jumpa dorg balik, sa minta tu pic..
*sayabakalrindumereka*


















~saya siapkan kerja translate sy dluan ah.~
assalamualaikum ^_______________^

1 comment: