Wednesday, May 15, 2013

shaklee ~ inikalilah :P

Kronologi yang macam bukan kronologi.

Macam sama ja semua gambar2 ni kecuali gambar raya. 
Masa raya nampak la pipi tu jatuh sbb puasa sungguh2 makan sekali seari. 

Alkisah.
Start shaklee pada 11 disember 2012.
 masa trip Pangkor 28 dis 2012, Makcik saya cakap badan saya dah start mengecil balik.
baju2 saya pakai pun dah semakin longgar.

gambar yang menimbulkan banyak persoalan dan kata-kata nasihat utk kurus dari seluruh anggota keluarga adalah bertarikh 25 nov 2012.



TQ


kalau ikut zaman betul2 kurus, zaman sekolah dengan zaman belajar U. 
sebab saya dan kawan2 suka jogging petang2 dalam seminggu adalah 2 atau 3 kali. hohohoh


Hak saya :)
 zaman praktikal saya yg muda. :)

hak saya sahaja

see? saya dah jadi budak yg tembun dalam sekelip mata.

Alhamdulillah. 
Shaklee dan saya berpadu tenaga dan usaha dalam misi saya mendapatkan berat badan ideal saya mahukan. 

hak saya. Maaf :)


p/s : mungkin pasni ada orang akan komen ~~

"teknik pakai tudung je membezakan. "
 tapi saya sendiri rasa perubahan setiap inci sisi badan saya mengembang dan mengecut. itu realiti. hehe.

No comments:

Post a Comment